10 תשובות
אני חושבת שכן
לא
לא
אבל ההורים שלי נשארים ערים למקרה ויהיה.. אז זה קצת לא מרגיע אותי ._.
אבל ההורים שלי נשארים ערים למקרה ויהיה.. אז זה קצת לא מרגיע אותי ._.
אני מאמרת היום ב3:00 בלילה
שואל השאלה:
לא אל תהמרו זה לא מנחם אותי ההימורים האלה
לא אל תהמרו זה לא מנחם אותי ההימורים האלה
אנונימית
שמעי גם אם יהיו
כולם בישראל עברו אזעקות זה קורה וחולף
מן הסתם זה מבהיל אבל זה לא סוף העולם והסיכוי שטיל יפגע דווקא בבית שלכם
הוא נמוך
כולם בישראל עברו אזעקות זה קורה וחולף
מן הסתם זה מבהיל אבל זה לא סוף העולם והסיכוי שטיל יפגע דווקא בבית שלכם
הוא נמוך
מחר במוצ"ש
אני מקווה שלא יש לי ידיד שמה:(
joe don't worry
באותו הנושא: