4 תשובות
אני יודע שלא תהיה הלילה.
מכיר מן הסתם כי אני בצבא, יקחו להם כמה עשרות שעות טובות
מכיר מן הסתם כי אני בצבא, יקחו להם כמה עשרות שעות טובות
רוב הסיכויים שלא וגם אם כן אני אנטרל את הטילים לפני שהם יגיעו, אל דאגה
אנחנו לא יכולים לדעת וזה
סתם לדעתי לא יהיה
סתם לדעתי לא יהיה
אין לדעת,
שנדע לימים טובים מאלה אמן! :)
שנדע לימים טובים מאלה אמן! :)
באותו הנושא: