12 תשובות
אין הרבה אפשרויות חוץ מללכת לרופא
אבל אתה יכול לחכות קצת אולי ישנת עליה וזה מה שגרם את הכאב
למה אתה לא רוצה לפנות לרופא?
זה לא יגיע להורים שלך אם זה החשש שלך
והוא כל יום שומע על עוד בנים כמוך
אתה לא הראשון שהוא שומע על דבר כזה
וואלה אחי זה לא משחק לך לרופא
שואל השאלה:
ינעל העולם מה עשיתי רע
אנונימי
שואל השאלה:
אני אחכה שיעבור
אנונימי
תעשה גוגל לפחות תחפש למה זה.
זה רקכאב או שיש אדום או נפיחות או משו?
שואל השאלה:
אין אדום ואין נפיחות
אנונימי
שואל השאלה:
ופשוט כואב כזה כשאני זז הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
התחיל לפני חצי שעה
אנונימי
אני יודע שיש כזה דבר שנקרא תסביב האשך
אני לא רופא או משהו, אבל זה יכול לגרום ממש לכאבים שם
אני חושב שעדיף לך לא להסתכן וללכת לרופא,
זה לא משחק ולא צינון שאתה מחכה שיעבור,
כל בעיה באזור הזה היא מאוד קריטית וחשוב לבדוק אותה באותו הרגע כי לא סתם כואב לך שם
שמע ביצים זה לא משחק אחינו, לך לרופא שיבדוק אותך ומאחל לך בריאות איתנה!
תעדכן אותנו
שואל השאלה:
חברים עבר לי הכאב תודה לאל
מצאתי פתרונות אם מישהו בעתיד קורא את זה שיחפש "אורולוג טלפון" בגוגל ואז ימצא טלפון של אורולוג ויתקשר מחסוי (מקישים #31# לפני המספר טלפון)
חשוב חשוב חשוב הוא אמר לי שטוב מאוד שבדקתי
אנונימי