24 תשובות
שמים עליך רגל
2
לעזעסיגמה 2
אנונימי
שואל השאלה:
כן? אני חושב דווקא 1
כן? אני חושב דווקא 1
אנונימי
לא
זה הרבה יותר משפיל כשאתה מפסיד במכות והבן אדם שם עליך את הרגל שלו ואת לא מצליח להשתחרר
תחשוב על זה, הסיטואציה הזאת פשוט צועקת שזה שדורך נעלה מזה שהוא דורך עליו.. אם אתה לא מצליח להשתחרר זה רק הופך את המצב שלך לגרוע יותר כי זה מראה שאתה ממש ממש חלש.
זה שדורך גם יכול לשחק עם הרגל שלו כרצונו, בין אם זה לבעוט בך פתאום, או להתחיל להזיז את הרגל שלו על הפנים שלך..
זה הרבה יותר משפיל כשאתה מפסיד במכות והבן אדם שם עליך את הרגל שלו ואת לא מצליח להשתחרר
תחשוב על זה, הסיטואציה הזאת פשוט צועקת שזה שדורך נעלה מזה שהוא דורך עליו.. אם אתה לא מצליח להשתחרר זה רק הופך את המצב שלך לגרוע יותר כי זה מראה שאתה ממש ממש חלש.
זה שדורך גם יכול לשחק עם הרגל שלו כרצונו, בין אם זה לבעוט בך פתאום, או להתחיל להזיז את הרגל שלו על הפנים שלך..
בכנות ? אחד
^למה 1?
אוקיי אתה מרגיש תפאקינג בן אדם יושב עליך הוא כולו תופס אותך והוא מתנהג כאילו אתה פאקינג כיסא מה זה השיט הזה
להיות משענת לנעל המלוכלכת שלו זה הרבה יותר גרוע
ולא להצליח לצאת מזה משפיל יותר מלא להצליח להשתחרר כשבן אדם יושב עליך
ולא להצליח לצאת מזה משפיל יותר מלא להצליח להשתחרר כשבן אדם יושב עליך
לדעתי לא.. כי אתה יכול לשרוט אותו עם הידיים..
ואז מה..?
הוא פשוט ייתן לך בעיטה וישתיק אותך, וזה מדגיש עוד יותר את הנחיתות שלך לעומתו
הוא פשוט ייתן לך בעיטה וישתיק אותך, וזה מדגיש עוד יותר את הנחיתות שלך לעומתו
אני עדיין בדעה של הישיבה
תגיד אתה היית פעם באחד המצבים האלה?
לא בצד הנדרך
אתה דרכת על מישהו עם הרגל ככה???
שואל השאלה:
חחח אני הייתי בצד של שניהם
חחח אני הייתי בצד של שניהם
אנונימי
אוי..
1
חד משמעית השני
2 בטח
שואל השאלה:
לדעתי 1
לדעתי 1
אנונימי
שתקו אחד
באותו הנושא: