5 תשובות
שואל השאלה:
דיר בלאק שרק מי שיש לו תוכי יענה לי כי הוא נשך אותי בבוען
דיר בלאק שרק מי שיש לו תוכי יענה לי כי הוא נשך אותי בבוען
תטפל בתוכי שלך
סתם אבל הכל טוב פשוט אל תתן לו לנשוך אותך
סתם אבל הכל טוב פשוט אל תתן לו לנשוך אותך
לא רצוי, תוכים לא מרגישים בנוח במקומות נמוכים וזה עלול להלחיץ אותו.
אבל זה תלוי באופי של התוכי שלך, לי היה קוואקר וקוניור שמש, שניהם בשניה שהיו מתכופפים איתם לכיוון הרצפה היו עפים לכל כיוון רק כדי לא להיות בגובה נמוך
אבל זה תלוי באופי של התוכי שלך, לי היה קוואקר וקוניור שמש, שניהם בשניה שהיו מתכופפים איתם לכיוון הרצפה היו עפים לכל כיוון רק כדי לא להיות בגובה נמוך
לעזעסיגמה לא הייתי מנסה אבל חתכת לו את הכנפיים?
אנונימי