10 תשובות
אני אגיד לך סיטואציות שקראו לי עם חבר שלי.
ישבנו בגינה בלילה על הנדנדנה העגולה הזאת מסתכלים על הכוכבים וצוחקים בלי הפסקה במשך שעה, לדפוק שנץ אחרי ים ביחד, ללכת למסעדה, פיקניק בים, להיות בחתונה של אחותו, להיות אצלו בקידושים ולשחק עם אחיינים שלו ועוד כל מיני
וואלה כנל גם לצד השני מסכים עם כל מילה
אנחנו כבר יותר משנה ביחד עברנו מלא ביחד
כל אחת בזמן שלה מאחל לך שתמצאי את שלך
מסכימה איתך^^
זה כל אחת בזמן שלה והבשלות שלה אל תהיי בלחץ על זה את הכי בסדר בעולם ויבוא האחד שיהיה לך מדהים איתו מבטיחה לך
אני חושבת ובטוחה שזה יגיע❤
כנל גם אצלי הזוגיות הגיעה משום מקום ולא אפילו מתי שהייתי מוכן לזה לפעמים צריך פשוט להיות בזמן הנכון עם הבן אדם הנכון לפעמים צריך לעשות מוב לפעמים לא תסמכי על עצמך❤
הכרתי את חבר שלי אחרי פרידה מאקס רעיל שממש לא רציתי בכלל זוגיות ולא כלום ורק חברות ואת הלבד שלי ואז הייתי בים עם חברות הן הלכו להגיד שלום לחבורה שכבה מעל והיה לי ולו שיחה על הנושא הכי מטומטם בעולם אבל הכימיה בינינו פשוט זרמה וכל פעם שהסתכלנו אחד לשני בעיניים זה היה מטריף ובאומן היום שלחתי לו הודעה ומסתבר שהקדמתי אותו כי הוא בדיוק חיפש אותי, נפגשנו בערב הוא ליווה אותי לתחנת אוטובוס ומפה לשם שנה ביחד סמכתי על האינטואיציות שלי ועשיתי מוב בלי לפחד וזה קרה הכי טבעי בעולם ובטוחה שגם לך זה יבוא!!!
כפיים ❤ אני רושם כי אין סמיילי בכך אופן אצלי גם סיפור הזוי אבל אין לי כח לכתוב חחח