17 תשובות
היי חיזבאללה
לא
שואל השאלה:
מה הקשר אני מסרבת ורוצה לחשב כמה יש בכל מוצב כדי לדעת אם הם הגיעו לתקנים והם יעזבו אותי כבר
אנונימית
זה מה שהם היו אומרים
שואל השאלה:
מה אתה אומר כאילו אין מספיק מסרבות מתצפי אתה יכול ללכת אתה יודע לאן, וזה ברור שאתה לא יודע אז שקט
אנונימית
יש מלא, מלא. אני תצפי ויש מחסור בתקן בכל תצפי, הם לא יגיעו בזמן הקרוב לתקן וזה גם תפקיד שנתפס שככל שיש יותר אז עדיף. קשה מאוד לסרב ויעשו לך את המוות באוהל סרבנים כי הם נואשים לתצפיתניות. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה אבל אני כבר בחצי תהליך תאמיני לי שעוד מעט מסיימת ושאלתי רק כמה מוצבים יש כי הרבהה התגייסו השנה
אנונימית
ספרי לי את סודותייך איך את יוצאת משם?
אהה אוהל סרבנים
שואל השאלה:
גם מעצר.. אולי בהמשך כלא
אנונימית
שואל השאלה:
נפקדות זה בחיים לא התשובה לא משנה מה להערכתי אני אהיה שם חודשיים עד התפקיד שאני רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
נפקדות זה לא מעצר בבקו"ם זה כלא צבאי, יש כאלה שכנראה יגיעו לכלא בכל מקרה כמוני אבל למה סתם להגיע לשם אם ישר ברירה.
אם את לא תצפי יהיה לך קל מאוד לשנות שיבוץ
אנונימית
שואל השאלה:
אהה את כבר בתפקיד?
בהצלחה לך ממש אני לא רציתי להגיע אפילו לסיטואציה הזאת בגלל זה סירבתי אבל מקווה שיסתדר לך
אנונימית
בהצלחה תעדכני מה עלה בגורלך
worst case senario אני גם שוקלת נפקדות
שואל השאלה:
דרך התעללות קשה וטראומות לחיים
אנונימית
אני תצפי בתפקיד כן התגייסתי באפריל
זהו אני מנסה לצאת מהתפקיד או לפחות מהחמל כי החמל שלי ממש משעמם אז זה סתם גרוע פשוט אם לא יעבוד לי אז כן נפקדות עשו את זה לפניי וגם אחריי יעשו
בהצלחה לך אבל תעדכני!!
במקרה של חוסר אונים במצב זו כן התשובה, אם לא מעבירים אותי תפקיד או לפחות חמל אחרי שניסיתי הכל אז לא תהיה לי ברירה
זה אותן ההשלכות של לסרב בבקום ולהגיע למעצר ואפילו לא תמיד מגיעים למעצר
שואל השאלה:
סבבה אני היום חוזרת
אנונימית