6 תשובות
כדאי לדעתי
לא למה
שואל השאלה:
בגלל נסראללה
אנונימית
אני גרה פה שקט ממש אבל אם את גרה רחוק אז אולי באמת לא כדאי שתבואי
שמעי לא חייב, אבל עדיף אני חושב.