17 תשובות
לא, אסור לשבת על הראש של היריב באמנויות לחימה.
שואל השאלה:
יאמי זה אפקטיבי? או שזה סתם מהלך מעפן
אנונימי
כן, זו חניקה ממש רגילה באומנויות לחימה האלה
שואל השאלה:
ונראלך המהלך של הלשבצ על הראש גם אפקטיבי
אנונימי
מגוכח בעיניי, מעבר לזה שזה לא מהלך
שואל השאלה:
אני הפסדתי לזה..
אנונימי
שואל השאלה:
את חושבת היה לי סיכוי מולך בקרב גיגיטסו או ממא? אני בקרב מגע בן 16
אנונימי
שואל השאלה:
לחנוק עם הרגליים? לא שמעתי על זה
אנונימי
לכל אומנות לחימה יש חוקים שונים
לא שמעתי עדיין על אחת כזו שבה דבר זה מותר, הכי קרוב זה שאפשר לחנוק עם הרגליים את הראש בגיו גיטסו וממא
שואל השאלה:
אם מישהו/מישהי פה מבינים
אנונימי
שואל השאלה:
?
אנונימי
שואל השאלה:
הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
ובקרב רגיל את חושבת היה לי סיכוי מולך?
אנונימי
שואל השאלה:
אני 1.62 שוקל 43
אנונימי
לא עושה לא גיו גיטסו ולא ממא,
חושבת שכדאי לך להרחיב את הידע שלך באומנויות לחימה וקרבות מעבר לקרב מגע
שואל השאלה:
אז איך ידעת כאילו על החניקה הזאת? יצא לך לעשות אותה?
אנונימי
כי אני צופה בקרבות ואני מתעניינת גם באומנויות לחימה אחרות מעבר למה שאני עושה (?)
זה די בסיסי.