התחברות
הרשמה
עם גבהתי מ1.71 ל-1.72 זה אומר שגבהתי בסנטימטר
1 באוגוסט 2024, 16:13
גביהה
גיל 14
7 תשובות
כן
D
Dancer Bear
כן
M
Mahlev@gal
מתמטיקה פשוטה
ש
שלוקמהבלו
כן מלעזסיגמה
א
אאאאכןכן
כן!
מ
מושבניקית.
אם
כן
א
אני לא פעילה
כןן
ש
שלומית בלעה סוכהה
באותו הנושא:
הגיוני שגבהתי 4 סנטימטר בשבועיים?
אם גבהתי בשנתיים 14 סנטימטר זה הרבה?
בן 14 1.67 ובשנתיים גבהתי רק 3 סנטימטר, אני עוד אגבה?
הגיוני אם גבהתי רק בסנטימטר אחד בשנה?
הגיוני שגבהתי תוך לילה בסנטימטר?
הגיוני שגבהתי ב9 ימים 3 סנטימטר??
זה הגיוני שגבהתי שני סנטימטרים בשנה?
אם גבהתי 8 סנטימטרים ונשארתי באותו המשקל זה אומר שרזיתי?
אומרים שבנות גובהות עד גיל 14 , אני בת 13 ואני 1.58, בשנה האחרונה לא גבהתי אפילו בסנטימטר וכשאמא שלי הייתה בגילי היא
תגידו זה הגיוני שגבהתי בחצי שנה 10 סנטימטרים?
זה הגיוני שגבהתי רק ב3 סנטימטר מסוף כתה ו' ועכשיו אני בכתה ט?