4 תשובות
בהתחלה כולם חשבו שהיא ישבה על מישהו והכל אבל אז הוכיחו שהיא לא ישבה על אף אחד וישבה על הידית הזאת שיש בין שתי הכיסאות והיא גם כתבה בתגובה לפוסט באינסטה שהיא לא ישבה על אף אחד ושהיא ישבה על הידית ואם היא הייתה באמת בוגדת בו אני לא חושבת שהיא הייתה כותבת את התגובה הזאת
והסבר ללמה היא העיפה את הטלפון: היא כנראה העיפה את הטלפון כי היא ישבה על הידית בין שתי בנים אז כנראה בגלל זה
שואל השאלה:
ראיתי תסרטון אבל למה היא הצטלמה כאילו כלום ואז בסוף העיפה את הטלפון
ראיתי תסרטון אבל למה היא הצטלמה כאילו כלום ואז בסוף העיפה את הטלפון
אנונימית
חברה שלו בגדה בו בלייב
באותו הנושא: