10 תשובות
שואל השאלה:
אני לא, אני פשוט שואף גבוה ורוצה להגיע לקומנדו
אנונימי
שואל השאלה:
בשביל מי שלא מעניין אותו לתרום למדינה, אז כן הוא ייתקע שם בלי לעשות כלום 3 שנים
אנונימי
שואל השאלה:
על מה הוא נפל?
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי, גם התנאים הם לא משהו, זה לא שאני הולך לשם בשביל להנות, אני רוצה לתרום הכי הרבה שאני יכול וגם בן דוד שלי שירת שם בקומנדו ונפל לפני כמה שנים, זה דברים שמאוד חשובים לי
אנונימי
שואל השאלה:
^^למטכ"ל אני מתחבר יותר
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה לאגוז, אבל כמובן שאני אלך לאן שלא יישיכו אותי, אם אצליח ואעבור וישימו אותי שסיירת מטכ"ל זה לא שיהיה לי תלונה לזה
אנונימי
לאיזה יחידה אתה רואה את עצמך יותר מתחבר? שייטת או מטכל שלדג כי ככה יהיה לך יותר. מוטיבציה ללכת לגיבוש מסוים
שואל השאלה:
כן אני יודע אני בכושר קרבי , אני עושה הכל כדי להגיע לשם, אני בכלל גר בירושלים ואני נוסע כל שבוע כמה פעמים עד להרצליה לדיונות לקבוצת כושר קרבי
אנונימי
אז לך על גיבוש מטכל אחי אל תשכח לעבוד על דיונות ואימוני סיבולת לב ריאה והכי חשוב על האופי כי זה שהכי מחפשים בגיבושים
בהצלחה אחי