4 תשובות
לא תמיד
שואל השאלה:
הם גבוהים יותר או נמוכים יותר מבחנות?
אנונימית
יש פשוט מבצעים שיש רק באתר אז גבוהים יותר אני חושבת
באתר יותר זול
אפשר לעשות משלוח עצמי ואז גם לא משלמים על משלוח