5 תשובות
כן יצא לי לדבר עם אנשים אבל לא יצא לי להכיר אף אחד, אבל כן יהיה לך זמן ספציפית כשאת תחכי לרופא, אני למשל הייתי צריך לחכות שם שעתיים וחצי למרות שהמקרה שלי חריג אבל כן יהיה לך איזה שעה אני מניח תלוי בעומס
לא יצא לי אבל זה הזדמנות מעולה
האמת שלא יצא לי לדבר עם אף אחד אבל זה לא משהו שאין זמן אליו
כן יהיה לך אפשרות לדבר ולהכיר ויהיה לך הרהה זמן לזה כי רוב הזמן את תשבי ותחכי עם הרבה ילדים בגילך ואם לא תתקעי בטלפון זה מצויין להכיר
אנונימית
גם אני הולכת בתאריך הזהה
אנונימית