7 תשובות
^^מה לא מופיע
ההגדרות או האפשרות להשתיק את זה?
שואל השאלה:
^^לא מצאתי
^האפשרות להשתיק
אנונימי
מה מופיע לך שם?
בטח בהגדרות עצמם יש איפושהו
או שמתקינים מקלדת אחרת
שואל השאלה:
^לא מופיע
אנונימי
בהגדרות של המקלדת
בסמסונג זה בלוח של השמע פשוט תלחץ על הכפתור של הווליום ואז תיכנס לשם במה שיופיע ותוריד את העמודה שכתוב עליה מערכת וזה יעבוד