5 תשובות
שואל השאלה:
אני עולה לכיתה י'
תיק צד
התגובה מעלי ממש מטומטמת חח מה הקשר? שכל אחת תלך עם מה שהיא אוהבת ומה שהכי נוח לה, מה אכפת לך?
לכי עם תיק צד לדעתי כי את לא צריכה להביא הרבה ליום הראשון...
תלוי באיזה כיתה את,
אני בחטיבה, ויש ילדות שהולכות עם זה, לדעתי זה ממש פקאצי, ולא מגניב בכלל, אני לא אוהבת את הקטע של תיקי צד במיוחד לא בבית ספר, יש כאלה שבאות עם זה כל יום, זה לא יפה לדעתי.
ממליצה לך שלא,
תיק צד,
זה יותר מגניב וגם ככה זה היום הראשון שלא צריך להביא הרבה דברים