15 תשובות
כנראה שלא
לא ישלחו תרגע לך לאימון
אנונימית
לדעתי ישלחו טילים למרכז אחרי האימון שלך
דקה אני מצלצל לדניאל הגרי לשאול אותו במיוחד
אל תדאג כבר התקשרתי הוא אמר לי
אה סבבה
לא הבנתי למה הוא בממתינה אבל מה הוא ענה
לא הבנתי למה הוא בממתינה אבל מה הוא ענה
הוא כן או שלא או אולי
הוא לא בטוח תתקשר לסינואר
סגור
תושיע לי מה אמר
אין לו קליטה
אצלצל לנשיא איראן
אצלצל לנשיא איראן
סבבה אין לי צט אין מספיק פרחים
הוא ענה? אם לא אני יצלצל לביידן
כן ענה
אמר שהכל בסדר
ועם יש שאלות אז לשאול בסטיפס והוא יבוא לענות
אמר שהכל בסדר
ועם יש שאלות אז לשאול בסטיפס והוא יבוא לענות
יופי כמעט באתי להתקשר לנשיא העולם (ועם בא לך לדבר בצט פרטי תשלח לי פרח אחד)
באותו הנושא: