9 תשובות
תשמע אני לא הייתי מצליחה להיסתקל לה בעניים אבל צריך להבין שאין יותר מידי מה ךעשות עם זה וכמובן שאתה רוצה שהיה לאבא שלך טוב פשוט תהיה נחמד
תתנהג כאילו היא סתם אורחת ולא בת זוג חדשה
שואל השאלה:
תודה רבה ,אני מקווה שזה יעזור אני לחוץ ממש
אנונימי
בהצלחה!!!
תהיה פשוט נחמד אלייה
אתה לא חייה לאהוב אותה או לתת לה יחס מיוחד פשוט..תכבד אותה
שואל השאלה:
מעדכן שהייתי איתם עכשיו בארוחה וניסיתי להכיל את זה ולהיות עם זה סבבה כי באמת רואים שהיא בן אדם טוב אבל פשוט לא הפסקתי לחשוב על אמא שלי ובסוף אמרתי לאבא שלי שאני צריך ללכת והלכתי באמצע הארוחה , אני מרגיש חרא על זה אבל פשוט לא יכולתי , זה בסדר מה שעשיתי?
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה שענית לי אני באמת הייתי צריך עידוד אני על סף דמעות פה
אנונימי
זה ממש בסדר ונורמלי שחשבת על אמא שלך
עשיתי את ההכי טוב שלך ובתכלס זה הכי חשוב
שואל השאלה:
תודה!
אנונימי