10 תשובות
לא
אני מאשרת בדויום רק שאני יודעת שזה של אנשים שאני מכירה ואם יש הרבה עוקבים משותפים
וממש לא אם יש לו רק שני עוקבים
אני מאשרת בדויום רק שאני יודעת שזה של אנשים שאני מכירה ואם יש הרבה עוקבים משותפים
וממש לא אם יש לו רק שני עוקבים
למה לי לאשר אנשים שאני לא חברה שלהם?
או יותר גרוע לא מכירה?
אם את רוצה לאשר פשוט תאשרי לא באמת אכפת למישהו.
או יותר גרוע לא מכירה?
אם את רוצה לאשר פשוט תאשרי לא באמת אכפת למישהו.
שואל השאלה:
אם היה 100 עוקבים הייתם מאשרים?
אם היה 100 עוקבים הייתם מאשרים?
אנונימית
לא.
לא מכירה לא מאשרת.
לא מכירה לא מאשרת.
^^אם חלק מהמאה האלה היו אנשים שאני מכירה אז כן
אבל סתם ככה לא
אבל סתם ככה לא
לא
לא
אני מאשרת רק אנשים שאני מכירה
אני מאשרת רק אנשים שאני מכירה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
לא,
אני מאשרת רק אנשים שאני מכירה וחברה שלהם.
אני מאשרת רק אנשים שאני מכירה וחברה שלהם.
לא
באותו הנושא: