20 תשובות
ראשון - צאן
ועכשיו - צאן ולינו
שואל השאלה:
^אהבתי ממש את התמונה
אנונימית
^ תודה 3>
ראשון - לינו
עכשיו- צאנג בין וגם לינו חח
פעם גונגין היום גונגין לנצח גונגין
ראשון - פליקס והיונגין
עכשיו - נשאר אותו הדבר...

אבל אני מאוהבת בכולם הם פשוט שלמותת❤
ראשון לא הבנתי את הקונספט כלל [הם הראשונים שלי] אז הייתי מי שהכרתי קודם פיליקס וצאן עכשיו אני די תקועה על צאן ולינו אבל כול פעם משנה אוהבת שם את כולם
ראשון כולם
עכשיו כולם
בלתי אפשרי לבחור ביאס אחד או יותר..כאילו אני פשוט בוחרת בכולם כי את כולם אני אוהבת בטירוף
אבל אם הייתי חייבת לבחור זה היה באנגצ'אן..
פליקס, ונשארת עם פליקס
ראשון - פליקס
עכשיו - צאן
אבל כולם חמודים
אנונימית
שואל השאלה:
^כאילו מי היה הביאס שלך שהיית בייבי סטיי משהו כזה...
אנונימית
הביאס הראשון שלי היה ג'ונג'ין עכשיו אני לא סטאן יותר אבל אני סולו צאנגבין
ראשון פליקס
עכשיו צ'אן והאן
ראשון - פליקס חחח
עכשיו - צ'אני
שואל השאלה:
אעע אני לינו ביאס והאן וסונגמין וורקרר
אנונימית
^^^^ברור :)
שואל השאלה:
^גם אניי
אנונימית
שואל השאלה:
יא את סונו ביאס באנהייפן?
אנונימית
ראשון, פליקס
עכשיו, לינו האן וסונגמין
היונג'ין, ועכשיו לינו :)