התחברות הרשמה

סטילים זה באמת לוחמים? כאילו אני יודעת שבהגדרה כן אבל בתכלס?

29 ביולי 2024, 16:37
חייליםגיוסתפקידיםחוות דעתהתאהבות    
תשובה אחת
לא, כל מה שעושים זה להיות בספינות ולא באמת נלחמים לפי מה שהבנתי זה חרא תפקיד
כ
כלכלגחהמ
באותו הנושא:
מה דעתכם?,לוחמים באמת מנצלים את המצב?
מתי לוחם ימי מקבל כומתה? (סטילים, דבורים)
איזה לוחמה כדאי בחיל הים? סטילים/ דבורים/ סנפיר?
לוחמי חיר( אריות הירדן, קרקל וכל אלה) הם נחשבים לוחמים לוחמים או לוחמי לייט?
לוחם במערך ההגנה האווירית באמת לוחם?
כמה דפ"ר צריך בשביל להיות לוחם בסטילים?
שייטת 3 (לוחם בסטילים/דבורים)יוצאים עם נשק הביתה
באילו בסיסים יש לוחמים?
"לוחמי ההגנה האווירית" באמת לוחמים? או שזה הכל טכני ומחשבים?
אני באמת לא מבין איך אנשים כאלה מגיעים להיות לוחמים ביחידות מובחרות...
אני מתגייס ללוחם ימי ואני עד עכשיו לא מבין מה היעוד של סטיל ודבור בזמן מלחמה