9 תשובות
עדיף ככה
טוב שכך
כי ההפקה מתעדפת דיירים אחרים, וטוב שכך
ולהדר יש מלא זמן מסך כול פרק רואים אותה בכול התוכנית
יש להן
אני באופן אישי חושב שהיה להן מספיק זמן מסך לעונה שלמה. לשלוש עונות. לכל העונות אי פעם.
כי הן מגעילות טוב שככה
לא אמור להיות להן.
סליחה, לא מגיע להן
סליחה, לא מגיע להן
יש להן יותר מידי זמן מסך
אנונימית