2 תשובות
שואל השאלה:
למדתי שם מהחטיבה ולא החלפתי תיכון זה אומר שזה צריך לכתוב מ ה1.9?
אנונימית
אם הכוונה אחרי 30.6 - אין מה לכתוב, כי משרד החינוך לא מחשיב את הלימודים לאחר תחילת החופשה.

אם הכוונה שלמדת שם לפני 15.4, השאלה האם עד התאריך הזה רשום שלמדת במקום אחר. אם רשום שלמדת במקום אחר, ומדובר על הפרש של כמה שבועות, לא צריך לתקן.

אבל אם יש "רווח" בין בתי הספר, כך שכתוב שלא למדת בשום מקום - כמובן שצריך לתקן. אם לא למדת באף מקום, זה מעלה הרבה סימני שאלה, וזה יכול לפגוע בך. לכן חשוב מאוד לתקן את הטעות, ולכתוב שזה לא נכון.