12 תשובות
ממש לא
סרט קורע
סרט קורע
לא
אנונימי
מה מביך בללכת לסרט עם אח שלך
אנונימית
לא
לכי
אחלה סרט
לכי
אחלה סרט
תתקרבו יותר
אתם אחים
תבלו יותר אחד עם השניה
אני לא ככה עם אחים שלי זה מבאס
אתם אחים
תבלו יותר אחד עם השניה
אני לא ככה עם אחים שלי זה מבאס
מפתאום זה הכי כיף ומתאים להיות עם אחים אחים זה הקשר הכי טוב
אנונימי
לא
שואל השאלה:
אבל אין בדיחות מיניות או משהו?
אבל אין בדיחות מיניות או משהו?
אנונימית
יש מלא זה כל היופי של דדפול
אבל שניכם בוגרים זה בכלל לא מביך
אבל שניכם בוגרים זה בכלל לא מביך
לא
שואל השאלה:
אני 14 הוא 20
בכלל יכניסו אותי לאולם?
מאיזה גיל זה?
אני 14 הוא 20
בכלל יכניסו אותי לאולם?
מאיזה גיל זה?
אנונימית
לדעתי יכניסו
גם אם יש לך כביכול מלווה אז אין סיבה שלא יתנו
גם אם יש לך כביכול מלווה אז אין סיבה שלא יתנו
באותו הנושא: