התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על זה שהגובה של סימון ביילס זה 1.42 שזה נחשב גמד?

28 ביולי 2024, 22:58
חוות דעתגביהה    
4 תשובות
כל הכבוד יתרון חזק
t
tentative diffident COO
היא עושה עבודה יפה מאוד לא אכפת מהגובה שלה
צ
צ'יט!ס כאפה.
לא ממש חשבתי על זה אבל זה ידוע שהתעמלות פוגעת בגדילה, ובגובה
ח
חיים שלי, אני אנונימי
שתהנה מה יש לי לחשוב על זה
צ
צ'יט!ס כאפה.
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שסימון ביילס פרשה?
סימון ביילס נמוכה?
זה לא מוגזם שסימון ביילס פרשה באמצע?
סימון ביילס זכתה במדליה כבר?
כל גבר שהגובה שלו בין 1.75 ל-1.88 נחשב לאחד שיש לו גובה טוב ?
מישהו יודע אם סימון ביילס עוד תתחרה בהמשך האולימפיאדה?
מי זאת סימון ביילס שפרשה מארבע גמרים שונים מה קרה לה ?
אתם חושבים שמיילס מוראלס יגיע מתישהו ל-MCU?
מה אתם חושבים על המשחק ספיידרמן מיילס מוראלס לps5?
אתם חושבים שבנות מעל 170 נחשב לגובה יפה או קצת גבוה מדי?
מה קרה עם סימון ביילס?