7 תשובות
כי אני אוהבת אותה ברמה ש......
כי אין סיבה להיות הייטרים של בנאדם שלא מכירים ושלא עשה לך שום דבר רע:)
אנונימית
כי למה להיות הייטר גם כשאתה לא מכיר אותה וגם כשהיא בת אדם טובה?
למה יש אנשים שהם הייטרים לבחורה שלא עשתה שום דבר רע?
שואל השאלה:
טסה במטוס בדביל טיסה של 10 דקות... מזהמת את בסביבה דירים גרועים וכו
אנונימי
היא אפילו לא בטופ 5 של מפורסמים שטסים במטוס פרטי בעולם!!!(:
חוץ מזה עם כמות הסטוקרים שיש לה זה מאוד מסוכן לנסוע במטוס רגיל
^^ואני בטוחה שאתה ממש גרטה טונברג
למה כואב לך שיש אנשים שמבינים שזה דפוק להיות הייטרים של מישהי שאתה לא באמת מכיר
לא חייב להתחבר למוזיקה שלה אבל מה היא עשתה לך?
כמות המפורסמים שטסים במטוס פרטי כל הזמן היא ענקית
סתם נתפסו על טיילור כי היא אישה מוצלחת וכואב לכם.