6 תשובות
אפשר פרח דחוף?
אני חושבת שפשוט יוסיפו סעיף ליקוי ולא יורידו מ45
שואל השאלה:
ואם יש לי גם סעיף ליקוי של סבוריאה יכול להיות שכבר יחליטו להוריד בגלל שמוסיפים עוד סעיף ליקוי?
ואם יש לי גם סעיף ליקוי של סבוריאה יכול להיות שכבר יחליטו להוריד בגלל שמוסיפים עוד סעיף ליקוי?
אנונימי
אני עם 4 סעיפי ליקוי ועל 45 אני לא חושבת שיורידו עוד אבל אם מורידים ל21 תבקשי העלאה ל24 ותעשי שירות לאומי
מיגרנה ברמה הכי חמורה מורידה ל45 (לי יש)
מביא אבל גם פטורים של 7/8 שעות שינה רצופה (בלי יכולת להקפיץ לשמירות או משהו אלא שינה רצופה), פטור שמש ושמעתי על כאלה שהצליחו להוציא גם התש 3/2 על זה
מביא אבל גם פטורים של 7/8 שעות שינה רצופה (בלי יכולת להקפיץ לשמירות או משהו אלא שינה רצופה), פטור שמש ושמעתי על כאלה שהצליחו להוציא גם התש 3/2 על זה
אנונימי
^ יש מצב שלא יורידו מ45 אם זה כרגע 45