3 תשובות
שואל השאלה:
כאילו לרוב אין לי נסיעות בהלוך אז אני צריכה לנסוע שעה וחצי באוטובוס כדי להגיע לשם
האמת שזה נשמע ממש סבבה, גם 33 זה ממש אחלה
וגם יש לך הסעות
לא כלכך הבנתי את הקטע של הנסיעה של השעה וחצי
שעה וחצי כדי להגיע לעבודה? לא נשמע נחמד
אם יש לך אפשרות למשהו קרוב יותר לכי על זה