5 תשובות
לא מגן ולא כלום, אין לכם עתיד חבר'ס גם מלחמת עולם עכשיו יש לנו על הראש,
לא יודעים אם נחזור אחריה לתקופת האבן ומה יהיה ואם אחרי כל זה אנשים עוד יצטרכו ללמוד בבתי ספר, זהו אתם הדור האחרון, אני הספקתי לסיים בית ספר ואני מסופק ממה שהיה לי עד עכשיו אתם ניראה לי פחות אבל הכל טוב, זה לא עד כדי כך גרוע, כן? זה רק אתם הדור האחרון ו היחיד שלא יהיה לו נעורים וילדות בכל הזמנים כמו הדור של ילדי מלחמת העולם השנייה
לא יודעים אם נחזור אחריה לתקופת האבן ומה יהיה ואם אחרי כל זה אנשים עוד יצטרכו ללמוד בבתי ספר, זהו אתם הדור האחרון, אני הספקתי לסיים בית ספר ואני מסופק ממה שהיה לי עד עכשיו אתם ניראה לי פחות אבל הכל טוב, זה לא עד כדי כך גרוע, כן? זה רק אתם הדור האחרון ו היחיד שלא יהיה לו נעורים וילדות בכל הזמנים כמו הדור של ילדי מלחמת העולם השנייה
לדעתי כן יעלו, אם זה מועדי ב או בגרויות של מגמות
הזכרת לי עכשיו שאין לי שמץ מה הציוני מגן שלי וואי איזה מעצבן זה
כנראה שכן
באותו הנושא: