20 תשובות
שואל השאלה:
שתיתי היום בלו וקוקטייל
אולי כוס מים אחת או שתיים במהלך היום
שתיתי היום בלו וקוקטייל
אולי כוס מים אחת או שתיים במהלך היום
אנונימית
זה בריא לשתות תשתי חחח
תשתי זה טוב
אולי התייבשת מפנים וזה בסדר גמור בריא לשתות ממש הרבה מים
הלוואי עליי זה עושה טוב לגוף
זה כלום
לפחות לי, אני שותה ליטר כשאני צמא, ועם אני באמת צבא אז 2
לפחות לי, אני שותה ליטר כשאני צמא, ועם אני באמת צבא אז 2
שואל השאלה:
אם אני חוטפת הרעלת מים אשמתכם
אם אני חוטפת הרעלת מים אשמתכם
אנונימית
זה בסדר גמור תשתי
צרכת אלכוהול במקרה או סם כלשהו?
סליחה שהשאלה כזאת ישירה אבל אלו בהחלט דברים שיכולים לגרום לתחושת צמא.
סליחה שהשאלה כזאת ישירה אבל אלו בהחלט דברים שיכולים לגרום לתחושת צמא.
רגע אז אולי בגלל הקוקטייל כי הוא מייבש ומצריך מים אחרי^^^^^^^^^^^
לא נראה לי שזה הכי נכון להמליץ לשתות אם אנחנו לא יודעים כמה היא שתתה
שואל השאלה:
1. רשמתי ששתיתי קוקטייל אז שתיתי אלכוהול היום
2. רשמתי ששתיתי 4 כוסות מים גדולות
1. רשמתי ששתיתי קוקטייל אז שתיתי אלכוהול היום
2. רשמתי ששתיתי 4 כוסות מים גדולות
אנונימית
ידוע שצמא יכול להיות תסמין לסכרת או לסוכר לא מאוזן.
רצוי לבדוק בבדיקת דם, או בכללי להבדק ולהבין ממה נובע הצמא.
בהצלחה ובריאות.
רצוי לבדוק בבדיקת דם, או בכללי להבדק ולהבין ממה נובע הצמא.
בהצלחה ובריאות.
24 אלף תלמידי רבי עקיבא אומר דברים נכונים הוא פשוט לא קרא כל מה שכתבת זה בגלל ששתית אלכוהול ובלי הרבה מים ואז הגוף רוצה מים אחרי זה וזה בסדר לשתות בכמות שאת שתית בינתיים
^^^אהה אוקיי, אז בסהכ הגיוני שזה קורה, את משלימה נוזלים שהיו חסרים...
אם זו תופעה ממושכת של מספר ימים זה כבר נורה אדומה לדעתי
אם זו תופעה ממושכת של מספר ימים זה כבר נורה אדומה לדעתי
שואל השאלה:
עשיתי בדיקות דם לפני איזה חודש אין לי סכרת
עשיתי בדיקות דם לפני איזה חודש אין לי סכרת
אנונימית
תודה טיגריס חח כן הגבתי לפני שראיתי שהיא רשמה (:
שבוע טוב לכולם.
^ברוך השם חחח(:
שבוע טוב לכולם.
^ברוך השם חחח(:
תשתי תשתי עוזר לבריאות חיחי
מדברת מי ששתה איתך בקבוק 2 ליטר ביום
מדברת מי ששתה איתך בקבוק 2 ליטר ביום
קורה לפעמים, כנראה בגלל החום
שואל השאלה:
הלכתי לפיפי כבר 3 פעמים
הלכתי לפיפי כבר 3 פעמים
אנונימית