14 תשובות
כי הם בשמאל, ככה הם נקראים.
זה כבר לא ככה
כנראה שהערכיים שנחשבים לשמאלנים לא כל כך ברורים וכתוצאה אין לנו מושג על מה אנחנו מדברים
זה כבר לא ככה
מי יכול לאהב את ביבי כשזה מה שקורה לנו במדינה
מי יכול לאהב את ביבי כשזה מה שקורה לנו במדינה
אנונימית
עזבי אותך מכל הביביסטים האלה שמתלהבים מבן אדם שיודע לנאום באנגלית אבל במעשים הוא אפס. זה לא שמלאנים זה הצד השפוי
אנונימית
שמאלני זה לא קללה או משהו מה אכפת לך
לי קשה עם האנשים שרוצים שלום עם הפלסטינים
אנונימית
אוי לי כמה אנשים טובים יש כאן
^^לא כל מי שנגד ביבי שמאלני אחותי
^^^רוצה לדבר על זה?
^^לא אמרתי
דיברתי לאנונימית חיים שלי הכל בסדר
^אופס טעות שלי
אין לי בעייה עם אנשים שלא מסכימים עם ביבי.
אני גם חושבת שהדרך שלו שגויה.
יש לי בעייה עם אנשים שאומרים "רק לא ביבי" ובשם זה מאבדים את כל הערכים שלהם.
אפשר להגיד שלא מסכימים עם דרך מסוימת אבל שיקבלו את זה שרוב העם כן בחר ביבי.
לרוב מי שמדבר נגד ביבי זה שמאלנים שקשה להם שרוב העם ימין.
אני גם חושבת שהדרך שלו שגויה.
יש לי בעייה עם אנשים שאומרים "רק לא ביבי" ובשם זה מאבדים את כל הערכים שלהם.
אפשר להגיד שלא מסכימים עם דרך מסוימת אבל שיקבלו את זה שרוב העם כן בחר ביבי.
לרוב מי שמדבר נגד ביבי זה שמאלנים שקשה להם שרוב העם ימין.
באותו הנושא: