279 תשובות
מעניין מה יקרה אם הוא יראה את זה...
תאמת ככה יהיה לך קל יותר להגיד לו
תתחילי איתו בסטיפס
תדברי איתו בסטיפס
חברים זה אני
^איך זה אתה אתה פה 9 חודשים וענית על 200 שאלות
אני פשוט מכור רק מאתמול
שואל השאלה:
^מי אתה?
אנונימית
תראה כמה וורדים יש לי מאתמול עד היום יחסית לשאר הזמן
ווטפ שיר מה הקטע
חחח נראה לי שחבר שלך פה
אולי
ואולי הוא מטעה אותנו
תגידי לו שאת סטיפס
אם היא הייתה סטיפס, הייתי מדבר איתה יותר
שואל השאלה:
^אני לא יודעת אם זה הוא או לא
אנונימית
תגנבי לו את הטלפון שהוא בשירותים ותראי אם זה אותו שם
אני בחיים לא אלך לשירותים שוב!!
תדברי איתו על זה ועל הרגשות שלך(:
שואל השאלה:
אני כלכך מבולבלת עכשיו
אנונימית
תגנבי לו את הטלפון שלו ותראי מי זה
שואל השאלה:
^הוא לא ליידי עכשיו
אנונימית
כאילו תראי איך קוראים לו בסטיפס
שואל השאלה:
הוא אמר שהוא אצל חברים
אנונימית
אוקיי אז תשאלי עכשיו את העייף הממוצע שאלות על חבר שלך ונראה אם הוא צודק
אני אצל חברים
כן רעיון טוב (ארנב סגול וחמדמד)
שואל השאלה:
^^אוקיי אז איך קוראים להם??? ביקשו שאני אשאל משהו
אנונימית
יש כיאילו הרבה, תתני אחד ספציפי ואני אגיד לך
^תגיד את כולם
שואל השאלה:
האחד הספציפי שחבר שלי סיפר לי שהוא בבית שלו היום עם עוד חברים
אנונימית
אה ההוא עם השיער הארוך?
פתאום הוא מגיב
בסדר שיר
סקיבידי
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אבל אמרנו בסוף שלא הולכים אליו, רצינו בהתחלה אבל
אמ לא נראה לי שזה חבר שלך
שואל השאלה:
אבל הוא כתב שיר בהתחלה שזה מוזר
אנונימית
העייף הממוצע
איך קוראים לך?
שואל השאלה:
^^נכוןן? ממש מוזר
אנונימית
אני לא אגיד את זה בסטיפס, כל הקטע כאן זה האנונימיות
חשוד למרות שאתה די צודק
אז תוכיח איכשהו שאתה החבר שלה
איך אני יכול להוכיח את זה?
שואל השאלה:
אם זה אתה אז מה הקטע שלך? תפסיק להיות בסטיפס כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
מה איתי???
אנונימית
אני מצתער אני פשוט מכור ואני לא יכול להפסיק
אנונימית את יודעת מה הצבע האהוב של החבר שלך?
שואל השאלה:
וואי יכול להיות שאני סתם פה מדברת על זה עם בן אדם זר בכלל
אנונימית
ברו למי יש צבע אהוב ^^^
שואל השאלה:
לא זכור לי שהוא דיבר איתי על זה כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
באופן ספציפי
אנונימית
שואל השאלה:
אז בעיה
אנונימית
אה אמ
תחביבים?
שואל השאלה:
יודעת
אנונימית
יופי
אז מה התחביבים שלך? העייף הממוצע
כותבת בשביל שזה יעדכן אותי כשתמשיכו תשיחה
העייף הממוצע תכתוב את השם הפרטי של חברה שלך, או של אבא שלך.
משהו בשביל שנוכל לזהות שאתה לא נוכל
כן דבר כבר משעמם לנו
שואל השאלה:
כן תענה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בהתחלה כתב את השם שלי אבל אחרכך לא ענה על שאלות ששאלו אותו אז אני לא יודעתת
אנונימית
אם זה את או סטיפס, אני חושבת שהתשובה ברורה...
שואל השאלה:
^מה התשובה??
אנונימית
סטיפס. חד משמעית סטיפס.
שואל השאלה:
לאאא למה):
אנונימית
שואל השאלה:
העייף הממוצע תענהה
אנונימית
העייף ממוצע לא יענה לכם זה או סתם מישהו או חבר שלה שמסתלבט עלינו פה

ולשאלתך: תדברי איתו על זה ושזה מציק לך
שואל השאלה:
^אני בעצמי לא מבינה אם זה הוא או לא
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מחכה לראות אם העייף הממוצע יחזור לסטיפס ויגיב שוב
אנונימית
^^את גם לא תדעי פשוט שתיפגשו תשאלי אותו מה המשתמש שלו
תמחקי לו והוא כל כך עומד לראות את השאלה הזאתי אם הוא מכור
שואל השאלה:
^^זה מוזר פשוט לשאול את זה למקרה שזה לא הוא
אנונימית
זה אני בכלל.
העייף הממוצע סתם מתחזה ובדרן.
אני חבר שלך ואני מאוד אוהב אותך אבל אני מאוד מכור לסטיפס ואני רוצה להתחתן גם עם סטיפס וגם איתך בסוף ולא רק איתך.
אנונימי
שואל השאלה:
נראה אותך אז יוצא מאנונומי
אנונימית
אני חושבת שאנונימי משקר... אך זו רק דעתי
שואל השאלה:
וחבר שלי באמת כבר בקושי מתייחס אליי ורק לסטיפס אז איך זה אתה?
אנונימית
מה זאת אומרת למקרה שזה לא הוא?
שואל השאלה:
^^^אני גם חושבת
אנונימית
חח אני מעדיף לנהל שיחות מול כולם איתך מאנונימיות כי לא רוצה לשתף את כולם זהות שלי וזהות שלך.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^פאפא פיג אמרה לי לשאול אותו במציאות מה המשתמש שלו בסטיפס אבל אם הוא לא העייף הממוצע באמת אז זה יראה מוזר לשאול את זה משום מקום
אנונימית
נראלי שאם הבעיה היא לתקשר אז זה כבר לא קשור לסטיפס.
טוב צריך לשאול אותו שאלות שואלת השאלה מה הדבר שרק הוא יכול לדעת?
^^^זה לא הוא.. זה אני.
הוא מתחזה אלי
אנונימי
שואל השאלה:
מה התחביב האהוב עליו
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל אתה אמרת משהו לא הגיוני קודם
אנונימית
שואל השאלה:
נראה מה קורה כשהעייף הממוצע יחזור
אנונימית
טוב אנונימי לא עונה זה לא הוא
^^^לא נכון, לא אמרתי משהו לא הגיוני.
אמרתי שלמרות שאני אוהב אותך מאוד אני לא יכול להיות גם בלי סטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
כן הוא לא יודע מה לענות
אנונימית
לא הבנתי מזה אכפת לך?
שואל השאלה:
^^כן אבל אני אמרתי שחבר שלי לא מתייחס אליי כמעט בכלל כבר ולא מדבר איתי הרבה בגלל סטיפס
אנונימית
תענה על השאלה זה יותר חשוב
שואל השאלה:
^^מה אכפת למי ממה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן השאלה
אנונימית
כן הוא לא בן הזוג
טוב
אנונימי
חחח מה קורה פה
תענה על השאלה וסימנו מה כל כך קשה?
שואל השאלה:
אני לא מאמינה לאנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתאים לחבר שלי לדבר ככה
אנונימית
טוב סיכום:
אנונימי משקר מחכים לעייף הממוצע):
שואל השאלה:
זה היה קל יותר מלהבין אם זה העייף הממוצע או לא
אנונימית
טוב
אנונימי
העייף הממוצע מדבר כמו החבר שלך?
שואל השאלה:
הרבה יותר מהבן אדם הזה זה בטוח (אנונימי)
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נשמע כמו טרול
אנונימית
ובן כמה החבר שלך?
ואלה אתם לא כל כך נחמדים, הלך עלייך אם חברה שלי תתרחקי ממני בגללך כאן..
אנונימי
שואל השאלה:
17
אנונימית
אותו הגיל מעניין
שואל השאלה:
נקודה טובה
אנונימית
תשאלי אותו פשוט מה השם שלו בסטיפס אחרים ימצאו לך אותו כבר
אולי צריך לכתוב לו בתודות? הוא יהיה חייב לענות
שואל השאלה:
הוא אמר לי שהוא אצל חברים שלו והוא לא זמין עכשיו
אנונימית
רשום לעייף בביו סלמה ירין אולי זה השם שלו?
שואל השאלה:
^^^אפשר לנסות
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה לא שם
אנונימית
אז מה זה?
כן, כן, תרשמי לי בתודות , אני יענה לך..
אנונימי
כמה זמן הוא בסטיפס?
שואל השאלה:
^^אתה באנונימי, שכחת??
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זה תאמת אני לא יודעת כי התחלנו לצאת כשכבר היה לו ולא שאלתי ממתי
אנונימית
כמה זמן אתם יוצאים? זה מאוד חשוב
טוב
אנונימי
שואל השאלה:
^^למה זה מאוד חשוב??
אנונימית
טוב בסדר
אנונימי
כי כתוב לו כמה זמן הוא בסטיפס אם הוא פחות אז זה לא הוא
שואל השאלה:
אה בלי קשר לאנונימי קצת באמת לא באלי לחשוף יותר מידיי מידע
אנונימית
תקשיבי ,אתם לא כל.. זה לא עניינך, אל תתערבי לנו בקשר ובזוגיות, תלכי להתעסק בדברים שלך .
אנונימי
אה אוקיי סליחה את יכולה לבדוק לעצמך הוא בסטיפס 9 חודשים זה על אותו טווח זמן?
שואל השאלה:
זה כן הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תראי הוא כבר לא עונה
אנונימית
אמ אז צריך לחכות לעייף הממוצע\:
טוב מעניין נחכה ונראה
שואל השאלה:
הוא עדיין ישים לב לשאלה גם כשהיא תצא מהחמות את חושבת?
אנונימית
סתם ככה
אנונימי
כן אני די בטוחה אבל זה תלוי אם הוא נוהג להסתכל על השאלות החמות של כל היום
שואל השאלה:
אוקיי טוב אז נראה, זה גם בטח יעשה לו התראות כי הוא כבר ענה פה
אנונימית
וואי אתם לא כל... תצאי לחברה שלי מהוורידים, וואי איזו קרציה את, ילדה אובססיבית ואחת שמכניסה את האף שלה לכל מקום.
אנונימי
שואל השאלה:
חבר שלי הוא בן אדם נחמד..
אנונימית
למכור אותו לספרים
כמוני,
שאני תולעת ספרים ברמה מוגזמת
יכולה להיות לידי ערמת ספרים
ואני אקרא כמה ספרים במקביל מרוב מתח
גם אם כבר קראתי אותם אלף פעמים
שואל השאלה:
אבל אני צריכה שהוא ידבר איתי!
אנונימית
נכון, חבר שלך בנאדם נחמד. אבל גם חבר שלך אם הוא יראה שיש בנות שמתערבות בקשר שלך איתו והן רעילות כמו הזאתי שפה אז בזמן האמת הוא ידע להגן עלייך ועל הקשר שלו איתך, וזה בדיוק מה שאני חייב לעשות עכשיו כאן כנגדה. היא חותרת תחת הקשר שלנו ופוגעת בו ופוגעת בך ופוגעת בי. אסור לי לשתוק על זה.
עכשיו אני אצל חברים ונדבר איתך אחר כך כשאני יחזור.
תמיד תזכרי שאני אוהב אותך, את הנסיכה שלי ואהבת כל חיי. פשוט כרגע אני מכור כי יש לי כאן בעיות, אבל אני מבטיח שאני יחזור אלייך כשאני יתפנה.
אנונימי
שואל השאלה:
אממ לא הוא לא כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
זה בטוח
אנונימית
אנונימי אתה מגעיל אתה מאיים עליי שזה דבר לא נחמד בכלל
אני ידבר איתך אהבת חיי, כשאני יתפנה מהסטיפס , בלי נדר אני מבטיח לך. אני אוהב אותך, נותן לך חיבוק ונשיקות דרך פה, נדבר יותר מאוחר אהבה שלי בלב!!! ❤
אנונימי
שואל השאלה:
^^^כן אנונימי לא נחמד
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא תודה, יש לי חבר.
אנונימית
אתם לא כל כך..
את יודעת מצויין למה, זה מגיע לך..
אל תתערבי לאנשים אחרים בקשר שלהם ואל תנסי להרוס להם תקשר..
ואם לא תעשי כך ותעשי זאת כנגדי ונגד החברה שלי אני לא יקבל זאת בצורה מנומסת ממך אם זה מה שאת חושבת..
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי כולנו יודעים שזה לא אתה
אנונימית
אנונימי
להירגע אני רק מישהי אקראית מסטיפס שרוצה לעזור לשואלת השאלה.
שואל השאלה:
כן ואת בסדר גמור!! זה לא הוא ועזבי אותו פשוט, הוא לא מעניין
אנונימית
אתם לא כל כך..
את לא עוזרת, את מתערבת לה בקשר.
נגיד וזה אפילו לא אני החבר שלה.. אוקיי?
את לא רשמת לה אפילו עצה טובה אחת איך שהיא תחזק תקשר עם החבר שלה , את רק מנסה לרשום לה פה כל מיני דברים כמו זה שהיא תרשום לחבר כאן דברים ועוד כל מיני דברים פחות חשובים..
אם את היית באמת מעוניינת לעזור אז את היית רושמת לה לדבר איתי בפרטי ולא בסטיפס או לדבר איתי פיזית כשהיא לידי ולומר לי מה מפריע לה.
לעומתך אני כחבר שלה, את יודעת מה? נניח ואני לא חבר שלה בשבילך או נניח ואני התבלבלתי והיא לא חברה שלי למרות שאני זה שבורח לחברה שלי לכאן בסטיפס. לפחות אני מנסה לקרב את הקשר שלה לחבר שלה אפילו אם היא לא חברה שלי ואני לא חבר שלה כי אני מדבר איתה כאן ממש יפה ומנסה להרגיע אותה כאן ולהבטיח לה שהכל יהיה בסדר ושחבר שלה יהיה איתה , אבל את רק עסוקה בלהפריד ולהתערב מבלי לנסות לקרב בינה לחבר שלה. ובזה אין שומדבר טוב, זה דבר לא טוב מה שאת עושה .
אנונימי
^^חיים שלי, בסדר , אנחנו נדבר יותר מאוחר , אם תחליטי דברים גורליים לקשר שלנו יהיה מקובל עלי, העיקר שיהיה איתך הכל טוב.
אני אוהב אותך, רוצה שתדעי זאת. גם אם אני לא מוכן לפרט כאן על כל הפרטים ביננו .
ביוש חיים שלי, נדבר יותר מאוחר ❤
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אתה לא מנסה להרגיע? כי אם זה לא אתה, וזה לא. אז אתה פשוט משקר שאתה החבר. זה לא להרגיע
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה אתה כלכך ממשיך להתאמץ על ההטרלה הזאת?
אנונימית
וואט דה..
מי אני?!?!
אני התמכרתי לסטיפס וחברה שלי דואגת לי ולא מבינה מה קרה לי..
איך זה יכול להיות לא אני ..
אולי יכול להיות שיש מקרה עוד אחד בדיוק כמו אצלי..
ואפילו אם יש ובין אם את חברה שלי או לא, גם אם לא אז לפלות בזכות המילים שלי את תדעי כמה חבר שלך אוהב אותך, אלה אם כן.. הוא לא אוהב אותך כל כך חזק כמו שאני אוהב את החברה שלי..
ובכל מקרה גם אם לא.. לפחות שתחשבי שהוא אוהב אותך מאוד חזק!
ומה היא עושה?
חוץ מלהפריד אותך עם החבר שלך ולהתערב לך בקשר איתו היא לא עושה כלום.
אנונימי
שואל השאלה:
וואי תפסיק
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תקשיבו
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי עם חבר שלי עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא נראלי שאף אחד כבר יראה את התשובות פה גם ככה
אנונימית
אנחנו רוצים עדכון
שואל השאלה:
אוקיי אז כן זה אשכרה היה העייף הממוצע
אנונימית
איפה אנונימי עכשיו אה?
שואל השאלה:
הוא יכול לבוא לכתוב פה עוד מעט אבל לא נראלי שאנשים כבר רואים את זה כלכך אז אין בשביל מה ממש
אנונימית
מקווה שהכל יסתדר ביניכם ❤
שואל השאלה:
^^יואו יואו יואו
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה רבה לך! נראלי שיהיה טוב
אנונימית
שלום לכולם, אני, העייף הממוצע מודיע בזאת על חזרתי לסטיפס. שואלת השאלה, אני כל כך מצטער שגרמתי לך לרגשי ככה פגועה.
לך תחבק אותה
ואתה אנונימי, יש לי הרבה מה לשוחח איתך
שואל השאלה:
אוו❤
אנונימית
אתה ניסיתי לפגוע בי...
אתה ניסית לפגוע במשפחה שלי...
איזה טעות אתה עשית כשבחרת לצלוב את דרכך עם דרכי.
שואל השאלה:
אני סולחת לך❤
אנונימית
תודה, אני אוהב אותך כל כך
תודהה*
שואל השאלה:
love you too
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימי היה מאוד לא נחמד אליי
אנונימית
סכמו לי בבקשה מה הלך כאן
שואל השאלה:
ולמישהי שניסתה לעזור
אנונימית
שואל השאלה:
^^הלך כאן יותר מידיי
אנונימית
העייף זה חבר שלך? אז
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אה אוקיי ,
שואל השאלה:
זה היה חתיכת מסע
אנונימית
וואו מה זה כמה הודעות
אני מתה
קראתי הכל
והנה עכשיו שאת יודעת מי זה
תדברי איתו מסטיפס
שואל השאלה:
דיברנו והשלמנו((:
אנונימית
ייאי סוף טוב הכל טוב כפרות
שואל השאלה:
יססס
אנונימית
חחח העייף הממוצע תודה על המחמאות, לא ציפיתי ממך ליותר..
חח כמה חבל הרי לא האמנתי שחבר שלה אחד כמוך , אבל האמת היא אני לא מופתע אם זה ככה לאחר שיחה עם החברה שלך כי הבנתי שהא אוהבת בנים שלא אכפת להם ממנה ומי שאכפת להם ממנה היא שונאת אותם.
אבל לפחות זה הביא לי רוגע ושלווה בלב , מה שהיא בישלה לעצמה זה מה שהיא עכשיו תאכל.
להיות חבר ולזרוק אותה שוב פעם גם פה תוך כדי התכתבות תוך כדי שהיא דואגת לך.. ממש חבר טוב מה אני יגיד . חח שיהיה בהצלחה.
אנונימי
אנונימי בוא נתחיל מזה שהוא היה הרבה יותר נחמד ממך פה
ואחרי זה נדבר על זה שאתה ילד בן 12 בתול חיבוק (כולל מאמא שלו) שאומר סקבידי טוילט וכל השטויות האלו שחושב שלהטריל אנשים זה הדבר הכי מגניב בעולם וכנראה זאת הסיבה שבאת מאנונימי
שואל השאלה:
קודם כל תודה לך ימלכה
אנונימית
בכיף חיים שלי
שואל השאלה:
דבר שני הוא ליטרלי אמר לי שהוא אוהב אותי, אם בעולם הדמיוני שלך (אנונימי) זה אומר לזרוק מישהי אז מגניב
אנונימית
לילה טוב לכם.
אנונימי
שמע אחי אם אתה גבר אלפה על אמת בוא שיחה בדיסקורד עכשיו
היידה יש דרמה?


נ.ב.
מה אתה חושב שאתה גבר אתה פיזית כותב מאנונימי וסתל זורק דברים
תכתוב לי הודעה בפרטי אני אתן לך את המשתמש ונדבר פנים אל פנים כמו גברים
אתה לא יודעת מה הולך בזגיות דלהם פשוט אל תתערב
^^נראה לך יש לו אומץ
שואל השאלה:
אני האלפא האמיתית פה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^הוא סתם מפיץ שקרים כיאלו
אנונימית
^כן זה ברור

הוא לא באמת יודע מה הולך לכם בזוגיות אז הוא סתם זורק שטויות
שואל השאלה:
ברור
אנונימית
שואל השאלה:
סתם מחפש תשומת לב מאנונימי
אנונימית
ואנונימי כפרה אתה פשוט לקחת את כל הסיפור ושינית אותו כדי שאתה תהיה צודק ונחמד
בתכלס אתה מה זה לא היית נחמד מהשנייה הראשונה ויצאת על כל מי שפנה אלייך פה
ומה הקשר לא מבינה עברית זה עוד קטילה של דור אלפה?
שואל השאלה:
נחמד הוא לא היה אפילו לדקה והוא נטו משקר ומפחד אז הוא מתחבא עם אנונימי
אנונימית
דור האלפה האלה......
חחח העייף הממוצע הייתי בכיף מדבר איתך פנים מול פנים אם היה מדובר בחברה שלי או אם שואלת השאלה הייתה חשובה לי אני הייתי מוכן להגן עליה אבל לפי דעותיה הבנתי שגם אם זה היה המצב לא היה משתלם לי אם היא מעצמה מעוניינת להיות עם אחד שפוגע בה.
אבל אתה יכול להיות בטוח שאני בכיף תמיד מוכן לדבר עם אחד כמוך אם היה מדובר במקרה אחר ובבת עם דעות נורמטיביות ואחת שיודעת להבדיל בין בן שפוגע בה לאחד שאוהב אותה, כי אני יודע מה היחס שלך אליה.. גם אם היא חושבת ומרגישה בהזיות שטוב לה איתך וכל אחת אחרת כאן שחושבת כמוהה.
אתה פה בפני כולם הראתה לכולם שלא אכפת לך ממנה ועשיתה את הפדיחה שלך בפעם השניה לעיני כולם, עכשיו אתה זה שצריך להתמודד איתה ולא אני.
אנונימי
תכתוב לי בפרטי ובוא דיסקרוד יא מלך שכמותך
איך הבנת משהו מפה שהוא פוגע בה? או לא מגן עליה? ושהדעות שלה לא נורמטיביות? או כל חרטוט אחר שכתבת בפנטזיה שלך
שואל השאלה:
בדיוק כי זאת פנטזיה מוזרה
אנונימית
מה קורה בסוף זה כן חבר שלך או לא אין סיכוי שאני קורא את כל ה200 תשובות האלה
שואל השאלה:
מי מהם? אנונימי הוא לא, העייף הממוצע כן
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימי מנסה לריב עם כולם
אנונימית
זה עם התמונה הכחולה
שואל השאלה:
כן
אנונימית
^^^זה הוא
שואל השאלה:
זה באמת הוא
אנונימית
שואל השאלה:
והוא בן אדם מעולה ומקסים
אנונימית
שואל השאלה:
הוא החבר
אנונימית
אתם מפנטזים כאן לא אני. חחח אנשים שחיים בחלומות או בסרט בדיוני או לא יודע איפה אתם חיים אבל בטוח לא כאן בכדור הארץ יחד איתנו עם בנאדם.
אני לא צריך להוכיח לאפאחד ממכם כלום מהסיבה שאני יודע איך אני התייחסתי אליה כשחשבתי שהיא זאת החברה שלי ואני יודע איך הוא התייחס אליה.. בפעם הראשונה ברח ממנה והתעלם ממנה וברח לסטיפס ובפעם השניה גם בתוך הסטיפס לאחר שהיא הגיע לכאן גם מעלם לה, אם זה בסדר מצידכם אז הכל טוב, אבל לי אין על מה להתווכח איתכם וגם איתו , הייתי בכיף מתווכח אם אתם הייתם עם הגיון בריא וחיים כאן בעולם שלנו אבל המוח שלכם לא פועל כנראה בצורה תקינה לכן אין לי שום טעם להתווכח איתכם או להגן על שואלת השאלה מפני מישהו שפוגע בה וגם פה שוב פעם פגע בה כמונשכבר רשמתי לו.. הוא כבר עשה תפדיחה שלו גם כאן עכשיו שהוא בעצמו יתמודד איתה. ושואלת השאלה שתתמוד איתו עם אחד שזורק אותה כל הזמן ואם אתם עד כדי כך מטומטמים פה כולם וסתומים ברמות אז תסתכלו על מה השאלה בכותרת לפחות ותראו מי התלוננה כאן על מי ? היא התלוננה על חבר שלה חח אז אם אתם חושבים יחד איתה שזה הכל בסדר אתם בבעיה ולא אני ולמרות השאלה הוא שוב פעם סינן אותה גם פה כמה שעות לאחר שרשם פה , אז מי באמת פה נורמלי?
אנונימי
אוקיי הוא נעלם לה פה בשיחה
האם זה אומר שהם לא דיברו? לא הם דיברו בדרך יותר טובה
וגם אתה ברחת לתוך סטיפס מחברה שלך ושחשבת שזאת כן חברה שלך היית ילד איבר מין זכרי
שואלת השאלה יאלה הבנו אותך, תלכי תחפשי תשומת לב אצל החבר שלך. ילדה שלא מקבלת מספיק יחס מהחבר אז הגיע לסטיפס לבכות לכולם.
אנשים ניסו לעזור לך ואת כפויית טובה ככה מתנהגת.
אנונימי
שואל השאלה:
בן אדם אתה לא נראלי יודע מה זה אומר "לזרוק מישהו", שזה דיי מצחיק. אה וגם לפתור בעיה בשיחה אחת עם תקשורת זה מערכת יחסית נוראית צודק, אני מצטערת מעומק ליבי
אנונימית
אני בטוחה שחברה שלך לא עשתה את זה כי היא מפחדת שתעשה לה משהו אם תגלה שהיא חיפשה דרך לברוח ממך
שואל השאלה:
^^^כן הוא ליטרלי היה אצל חברים שלו לול וישר אחריי זה דיברנו
אנונימית
שואל השאלה:
ואנחנו עדיין בשיחה עכשיו, כבר כאילו שעות
אנונימית
^^^^^^ אני לא ברחתי לשום מקום, שואלת השאלה התחילה לומר לי שאני לא חבר שלה שחשבתי שהיא החברה שלי כי גם לי קרה מקרה דומה עם חברה שלי עכשיו בימים האלה..
אז היא לא רצתה לדבר איתי אז הלכתי, למה שאני ישאר כאן בכוח לדבר איתה אם היא לא רוצה לדבר איתי?
אין טעם, והנה גם עכשיו היא משועממת ומחפשת לריב יחד עם החבר שלה שלא שם עליה.
אם היא באמת הייתה בשבילי אחות או ידידה והוא כחבר שלה ככה היה מתייחס אליה הייתי בכיף הולך ומדבר איתו אחד על אחד. אבל אם היא בסדר עם ההתנהגות שלו אז אין טעם בכך , אני שמח בשבילה אין לי שום דבר נגד, הכל טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אוכלת חינם, לא נראלי שיש לו חברה בכלל, הוא הריי שקרן, לא??
אנונימית
אתה יכול בבקשה לתאר איך הוא מתנהג אליה בלי לחזור על מה שאמרת כי כבר הוכחתי למה אתה טועה ופשוט התעלמת כי הבנת כמה טיפש יצאת
נו אז בוא דיסקורד כבר יאללה
^^^בואנה יש מצב בכל זאת אנונימי
שואל השאלה:
כן הסיכוי שיש לו חברה לא נראלי בשמיים , הוא ליטרלי רק שיקר פה
אנונימית
שואל השאלה:
גם יכול להיות שזה סתם ילד
אנונימית
העייף הממוצע אתה פדחן ותשאר כזה.
יש לך מזל שהיא מוכנה להתעלם מכך שפגעתה בה והתעלמת ממנה וכבר שככה את הכל או שפשוט חיפשה את התשומת לב במקום אחר שזה כאן בסטיפס והיא מצאה אותו.
אנונימי
איפה הוא פגע בה והתעלם ממנה?
אומרים שכחה
נו דיי בוא דיסקרוד כברר
חחח שואלת השאלה לבנתיים את זאת שהתלוננת שחברים בורחים ממך אל תתני לנו סיבה לחשוב שהם צודקים בזה שבורחים ממך.
אנונימי
איפה היא התלוננה שחברים שלה בורחים ממנה תתן לי ציטוט
בוא דיסקורד נוו ממש בא לי
נוו כבר בבקשה אנונימי
^^^היא רשמה שהוא מכור לסטיפס והוא כבר בקושי מדבר איתה , כלומר הוא בורח מלתקשר איתה , היא ילדה משעממת כנראה בשבילו.
ועכשיו היא כאן לאט לאט גם מגלה לנו למה!
מי ירצה להיות עם אחת חסרת הגיון??
מישהו שמרגיש לא טוב איתה או מתבייש בה כנראה ובורח למקומות אחרים ואז היא רושמת לבסוף לאחר שהתלוננה עליו שהוא חבר טוב שלה!!
ברור שהיא לא שפויה!
ובמה החבר שלה יותר טוב?
הוא הוכיח שלא אכפת לו ממנה וברח ממנה פעמיים לפחות פעם אחת לטיפס והתעלם ממנה ופעם השניה לאחר שהיא הגיע לבטיפס הוא ברח לחברים שלו מכאן. חחח והיא והוא לבסוף רואים בזה חברות טובה!
חחח איזה אנשים הזויים.
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה מתעלם מחבר שלי?
אנונימית
מי מתעלם?
אנונימי
הוא מטומטם , אני עניתי לו כבר פעם אחת
אנונימי
שואל השאלה:
אם הוא מתבייש בי, איך זה שהוא לא מאנונימי ואתה כן?
אנונימית
את לא ראית מה רשמתי לו?
הוא משועמם וחסר חיים ורוצה תשומת לב ולי אין טעם לתת לילדים קטנים תשומת לב כי יש לי דברים יותר חשובים מסתם לחלק לילדים קטנים תשומת לב.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^מי? אנונימי?
אנונימית
^^^^^^^אתה אמרת בעצמך שזה אותו דבר עם חברה שלך
אז לפני שאתה מעיר לאחרים תסתכל על עצמך ותעיר לעצמך
הוא לא התעלם ממנה פה כי הם דיברו מחוץ לסטיפס בניהם מה שלגמרי יותר עדיף והיא אמרה את זה
וכנראה שהם דיברו ופתרו את זה מחוץ לסטיפס עוד פעם מה שיותר עדיף
אתה לא יודע את כל הסיפור עליהם ומה היה בשיחה שלהם ופשוט שפטת את הכל על כל כך קצת שהביאו לך
שואל השאלה:
אחי אתה הילד, אתה ליטרלי אנונימי
אנונימית
^^^^^^^אתה חיים
שואל השאלה:
אתה מתעלם אנונימי
אנונימית
^^^^^^בנתיים אתה נשמע הילד הקטן המשועמם החסר חיים שרוצה יחס ובא מאנונימי כי אמא לימדה אותו להתבייש במי שהוא
אנונימי פשוט בוא לשיחה בדיסקורד כברר
אנונימי, עזוב אותם אני ידבר איתם.
^העייף הממוצע בוא בדיסקורד , מה אתה משגע את החבר שלי הוא משתגע פה כבר בגללך , הוא מת עליך..
חח סתם.
מה אתה רוצה ממנו ? למה אתה משגע אותו ?
אנונימי
אנונימי אם הם משגעים אותך פה תדבר איתם כמו גבר עם גבר, מה אתה מפחד מהם? סתם ילדים בני 8 שמדברים על שיחות של מבוגרים.
אולי הבחור פה איש צבא כמונו שאוהב לריב ומשועמם תתן לו טיפה יחס לא יקרה כלום .
אנונימי
עזוב אחי אני לא מחפש בעיות , רוצה מחר בסוף לנסוע לדייג או שנגיע יחד עם החברות שלנו שלא ישתעממו עם הילדים בבית?
אנונימי
חח תזמין איתך גם את העייף הממוצע נראה טיפה הקשן ליד המים יהיה כיף .
חחח סתם צוחק.
בסדר אחי תגיע עם הילדים ועם האשה אני גם יגיע , יהיה טוב.
נקווה שיהיה הרבה דגים מחר יש לי גם כלבים טיפה רעבים בבית .
אנונימי
אין לי טעם לריב עם ילדים בגיל של הילדים שלנו בגילאים 8 או 9.
התווכחונו פה טיפה וסיימתי לדבר איתם פה. אין לי כוח לשגעונות שלהם פה, הילדה רצתה תחבר שלה ועכשיו קיבלה אותו ואין לי מושג מה היא רוצה ממני ביחד איתו עכשיו.
סתם ילדים קטנים בטח בגיל של הילדים שלנו ..
לגביי מחר תביא איתך גם תכלבים ותאכיל אותם כבר יש שם .
אנונימי
אממ
מה פיספסתי?
שואל השאלה:
הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^מי אתה?
אנונימית
אז שאלת את חבר שלך מה המשתמש שלו בסטיפס?
שואל השאלה:
כןכן דיברנו וזה
העייף הממוצע
אנונימית
שואל השאלה:
יאפ
תראי את הקיר תודות שלו
אנונימית
אנחנו לא יודעים מי זה
עריכה:
אה
רגע
טוב, הסתכלתי
סתם עוד קיר בסטיפס,
מה את רוצה/:
שואל השאלה:
כמאחכח אני כתבתי פה שדיברתי איתו כבר, ולגביי הקיר זה סתם כי מישהי מהשאלה הזאת כתבה לו על זה שאנחנו זוג
אנונימית
שואל השאלה:
אין תעלומה יותר
אנונימית
^^הזוג*