5 תשובות
זה לא בסדר אבל דני אמר לה מלא שאף אחת לא הטעם שלה ושדיגיי נכנס ויש להם עבר לא פתור זה ישר הדליק בה משהו והוא הבין את זה. אבל עדיין זה לא בסדר הדרך והצורה שהיא עשתה את זה ולא עושים את זה כי הוא ישב לבד
שואל השאלה:
כן, אבל דני אמר שגם אם הוא יתאהב במישהי בבית זה לא יתפתח, ואם זה יתפתח אז רק בחוץ כי הוא לא רוצה אהבה בבית
כן, אבל דני אמר שגם אם הוא יתאהב במישהי בבית זה לא יתפתח, ואם זה יתפתח אז רק בחוץ כי הוא לא רוצה אהבה בבית
^^ברור, היה להם מין משיכה אחד לשניה אבל מאז שדיגיי נכנס זה נגמר וזה עוד נגמר לפני ברגע שהם בחרו את מי הם מעדיפים אורית או עידן אז דני נגרר אחרי אור וזה עצוב
עכשיו ראיתי את הסרטון בטיקטוק וזה כזה עצוב ולא מכבד שלה
אנונימית
תקשיב זה די מובן הוא נתקע כל השבוע עם אור וריכל עליה
באותו הנושא: