6 תשובות
לא אכלת הרבה מידיי. תאכלי עוד
זה בסדר
זה לא הרבה מידי
זה לא הרבה מידי
לא הכל בסדר אין לך סיבה לספור כמה את אוכלת אלא אם זה מצב בריאותי קשה
זה הרבה קלוריות אבל לא מלא מלא עכשיו פשוט תוכל פחות היום מעכשיו
זה בסדר גמור הכל טוב אין לך מה לדאוג
זה לא כזה הרבה
באותו הנושא: