6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימי
אני קיבלתי זימון למיון ב 30.7
אהה הבנתי, שאלת את מיטב? עד כמה שאני זוכר המיונים לשחקים מתחילים בתחילת אוגוסט, אז סביר שתקבל או ביום ראשון/שני או בכלל לא (בכל מקרה אל תקשיב לי, תבדוק עם מיטב)
שואל השאלה:
הכוונה אם אפשר עדיין לקבל מיון כי עדיין לא קיבלתי
אנונימי
מה הכוונה? כי לשנות מועד זה אומר שתעשה את זה בעוד שנה (מחזורים שנתיים).
כן אני עולה ליב
כל המערכת שלהם מוזרה אני שלחתי להם הודעות מתחילת יולי שאני רוצה זימון למשהו שקשור למודיעין (לא אמרתי שחקים - ביקשתי משהו כללי) פירטתי להם בהודעה את כל מה שאני לומד, איזה מקצועות - מגמות - מעבר.. ופתאום שלחו לי זימון לשחקים אבל 5 ימים לפני