9 תשובות
כן, אם אני בארוחה בכלל
כן משעמם לפעמים
כן
ממש ממש לא
הם באו והם משפחה תצחקו ביחד תיהיו ביחד
הם באו והם משפחה תצחקו ביחד תיהיו ביחד
לי אין משפחה ולכן אני כל הזמן או בחדר שלי או מטייל בחוץ
אנונימי
מידי פעם כן ומידי פעם לא
ממש לא
אמת
יש לי בני דודים שהם או סיוט או מושלמים תלוי ביום אז אם כיף איתן אנחנו הולכים לספסל ליד הבית של סבתא שלנו או לחדר שהיה פעם של דודה שלנו שיש ואם לא אז הם הולכים ואני נשארת לדבר עם סבתא שלי ודודה שלי
באותו הנושא: