7 תשובות
סדרה מטורפת ומחזיקה לי תקווה עם ההוא שגדול ממני בשנה שלא מודע לקיום שלי :)
שואל השאלה:
וואי כל כך נכון!!!!
אנונימי
זה עצוב אבל מה שקרה בסדרה בין ניק לצ'ארלי מחזיק אותי. בעיקר כשכולם חשבו שניק סטרייט ואז הוא גילה עם הזמן שהוא בי
שואל השאלה:
גם אני שהיום יצאתי מהארון
אנונימי
יואו מזל טוב!!!
שואל השאלה:
תודה!!!!❤❤❤
אנונימי
בכיף❤❤ אם רוצה לדבר על הנושא את יותר ממוזמנת לפרטי!!!