8 תשובות
כי הם מנסים להיות משהו שהם לא
אני ספציפית לא אוהב את השטויות האלה
אתה נולדת כמו שאתה וזה מי שאתה אל תנסה לשנות את זה בשביל ההרגשה
כי זה לא יהיה באמת אתה
אנונימי
כי בן אדם צריך להישאר במין שנתן לו אלוהים ולא לשנות אותו
שואל השאלה:
^זה מחקרית לא אפשרי
אנונימית
לא צריך לשנות את דעתם
שלכל אחד יהיה את הדעה שלו כל עוד הוא לא פוגע באף אחר
יש אנשים שמקבלים, ויש אנשים שלומדים לקבל,
ויש אנשים שלא וגם זה בסדר
תהיי עם מי שאת מרגישה בנוח לידו
שואל השאלה:
^הקטע שזה כן פוגע שלא מקבלים אותי,עושים עליי חרם בבית הספר
אנונימית
כי זה שטיפה מוחית ומחלה נפשית
כי הם מדחיקים רגשות שיש להם, סיבות דתיות, שנאה לכל מה שלא מוכר ושונה ממך, שבירה של התפיסה של חוקי מגדר מפחידה אותם ובכללי ההבנה שהעולם הוא מורכב ומגוון יותר ממה שהם חושבים
את הבחירות שלך אתה מוזמן לעשות על עצמך בלבד, אבל אתה לא יכול לכפות על אחרים לקבל אותך - או לקרוא לך בכל מיני הוא הם, אנחנו, שולחן, מפתחות וכדומה. רוצה שיקבלו אותך, תעשה עבודה מצוינת, תהיה תלמיד מעולה ועובד מצוין ויעיל. אם תהיה אדם טוב ופרודוקטיבי - אנשים יצליחו לבלוע גם את הדברים האחרים