5 תשובות
להזכיר לעצמך שאת מתה להצליח במבחן הזה ולקבל ציון טוב, ואז להתחיל ללמוד את החלק הקל בחומר, ככה שיהיה יותר סבבה להכנס ללמידה. בהצלחה :)
הצלחתך היא זר הפרחים ששווה את מאמץ ההשקיה. אל תרפי.
הכי פשוט
אם לא תשבי ללמוד, זה יפחית את ההצלחה שלך במבחן.
אם את רוצה להצליח בו, את מוכרחה ללמוד.
אין מה לעשות
אם לא תשבי ללמוד, זה יפחית את ההצלחה שלך במבחן.
אם את רוצה להצליח בו, את מוכרחה ללמוד.
אין מה לעשות
שואל השאלה:
כבר 5 ימים רצוף אני לומדת
כבר 5 ימים רצוף אני לומדת
אנונימית
אז עוד יותר כפרה
את לא רוצה שהעבודה שהשקעת תרדנה לתמיון
את לא רוצה שהעבודה שהשקעת תרדנה לתמיון
באותו הנושא: