7 תשובות
על עצמי 16
אני הכל משלם על עצמי - 16
שואל השאלה:
ואתם עובדים?
אנונימית
בת 17.
בעיקרון אם אני מבקשת מההורים הם נותנים, אבל לרוב אני משלמת
עצמי
בת 18
בת 17. אני לא עובדת כי אני מאוד עסוקה, אבל בלי קשר אני לא דורשת מההורים כסף כמעט בכלל. בילויים עם חברים מסתכמים לרוב בפיקניק וכזה וכל אחד מביא משהו, אבל אני אוהבת את זה הרבה יותר ממסעדות או להסתובב בקניון או ים
אני משלם על ההורים וגם על עצמי