6 תשובות
כי הם חרא
מאיוולת, זה באמת דבר שטותי לשפוט לגביו..
אם זה באמת כך, כי אנשים בדור הזה נדפקו
לא כולם שופטים ומי שכן רק לרחם עליו
לרוב זה סתם אנשים שחושבים שאייפון עושה אותם משהו סבבה המצלמה שלו טובה אבל אין שום סיבה לשלם 4000 על טלפון כשיש טלפונים ב900 שקל שלא נופלים ממנו
תסתכלי על הדור שלנו, אין למה לצפות.