13 תשובות
אז טעות שלי
סוג של המשיכו
נראה לי שג'ון דיקון פרש
והם גם לא מקליטים שירים חדשים
רק מופיעים
אנונימית
המשיכו, עדיין קיימים פשוט סולן אחר.

אדם למברט.
הם התפרקו לפי דעתי גם לפני
אנונימי
הם לא התפרקו יש להם עכשיו סולן חדש לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
הייתי נותנת לך פרח נשבעת^
שואל השאלה:
רק לי מרגיש שהם לא היו צריכים להמשיך?..
כאילו אני מתה עליהם באמת, שומעת אותם כל היום,
אבל כאילו בלי פרדי זה מרגיש לי שזה איבד את האיכותיות האמתית...
לדעתי הם היו צריכים לפרוש,
גם בשביל לכבד את פרדי...
הם עשו מופעים לכבודו הם מופיעים נראלי אבל לא מוציאים שירים חדשים
שואל השאלה:
מה לא^?
הם ממשיכים להופיע בשביל פרדי
הוא כתב את השיר show must go on בשביל שההצגה תימשך גם בלעדיו
הוא לא רצה שקווין תפסיק אחרי שהוא מת
שואל השאלה:
סורי
לא נורא אני אדמיין שקיבלתי