התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על מישהו שעובד בכוח עזר ואומר שמה שהכי אוהב לעשות שם זה לקלח את החולים ?
26 ביולי 2024, 10:27
חוות דעת
2 תשובות
שואל השאלה:
לא, במחלקה של חולי סרטן
אנונימית
באשפוז פסיכיאטרי?
A
AlphaGhost
באותו הנושא:
מה הייתם חושבים על מישהו שעובד בשבת?
מה אתם חושבים על קריסטלים? מאמינים בכוח שלהם?
אתם חושבים שזה בסדר שההורים שלי לוקחים ממני בכוח את הטלפון ומרביצים לי?
מה הייתם חושבים על מישהו שעובד בטיב טעם?
אתם חושבים שיש נאמנים שמשתמשים בכוח לרעה?
איזה כוחות על הייתם בוחרים ולמה אתם חושבים שזה יותר טוב מכוחות אחרים
מה אתם חושבים על ריבר (Rebar) על העובדים ועל מי שעובד שם?
מה אתם חושבים על מישהו בן 20 שעובד בריבאר?
מה הייתם חושבים על מישהו שעובד בניקיון ?
מה אתם חושבים על מישהו אחראי בעבודה שצועק על עובד שרק התחיל את היום הראשון שלו?
מה אתם חושבים על אנשים שבכוח רוצים להיות חברים של מישהו שלא רוצה את חברתם?