24 תשובות
לא אוהבת אותה כל כך
מסכנה שישחררו ממנה כבר
מסכנה עושים לה בריונות
תעלומה איך היא שורדת כל הדחה. צעקנית בלתי נסבלת ילדותית קרצייה
אנונימי
בסדר, לא מהאהובים עליי. לא יהיה לי משנה אם היא תודח
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה כולם שונאים אותה היא ממש חמודה
אני לא מבינה למה כולם שונאים אותה היא ממש חמודה
אנונימית
בכיינית סורי
בריונית סכסכנית מרכלת על אור ודני
אנונימי
ממש חמודהה
מסכנה עושים לה בריונות
היא ממש חמודה
היא ממש חמודה
אני אישית שונאת אותה בגלל שהיא כל הזמן בוכה ולוקחת ללב,מעמידים אותה להדחה היא בוכה באמת מכל דבר שזה ניהיה בלתי נסבל כבר
אני עקבית אחרי הפרקים והשידור חי, אני לא חושבת שהיא צעקנית, אני חושבת שהיא חסרת ביטחון ומחפשת קצת אהבה מבחוץ כי קשה לה מבפנים,
אני חושבת שהיא מתוקה ושהיא לגמרי עושה תהליך עצמי והיא יודעת לדבר בכבוד ולענות בכבוד למי שמכבד אותה
אני חושבת שהיא מתוקה ושהיא לגמרי עושה תהליך עצמי והיא יודעת לדבר בכבוד ולענות בכבוד למי שמכבד אותה
אני חולה עליה, לא יודעת מה יש לכם
שואל השאלה:
כן אני ממש אוהבת אותה ולא מבינה למה כולם שונאים אותה
כן אני ממש אוהבת אותה ולא מבינה למה כולם שונאים אותה
אנונימית
בלתי
אני ממש אוהבת אותה נסיכה
כל כך מבינה אותה
לא מבינה למה כולם שונאים אותה היא לא עשתה כלום לאף אחת סתם נתפסו עליה בגלל שיש לה קול צעקני
לא מבינה למה כולם שונאים אותה היא לא עשתה כלום לאף אחת סתם נתפסו עליה בגלל שיש לה קול צעקני
מעלה לי את הפיוז
את בעדה אבל אז אין לנו איך לשנות את דעתך
את בעדה אבל אז אין לנו איך לשנות את דעתך
פיק מי ברמות לא סובלת אותה
מיילואבב היא נועם ופרידה הפיבב
לא יודעת מה יש לכולם ממנה אני ממש אוהבת אותה
אמא שלה מקורבת הפקה , לכן היא שרדה המון הדחות .
אחלה
בכיינית, פיק מי,ילדותית