7 תשובות
וואלה מקווה שכן כי אין עסקה ולא בטוח שיהיה עוד אחת אז ממש מקווה שכולם ייצאו כבר לא אכפת לי איך
כן
כן
סיכוי נמוך
אני מאמין שהחמאס כבר לא יוכל להחזיק אותם והם ירצחו את רובם לפני שצה"ל יגיע
כן אבל באיזה מחיר? על החיילים שלנו?
בעיניי צריך עסקה כמה שיותר מהר.
אני מאמינה שכן בעזרת ה'