4 תשובות
אם היא החברה הכי טובה בעולם אז תקדישי זמן ותכתבי לה משהו מהלב
אני מציעה שאת תכתבי את הברכה.
תכתבי לה ברכה אישית הרי את החברה שלה, לא אנחנו..
תכתבי לה ברכה אישית הרי את החברה שלה, לא אנחנו..
אם היא החברה הכי טובה בעולם, שפוט תשפכי הכל על דף בוורד ואז תסדרי את הכל לרצף הגיוני לדברים שעברו עליכן ומה את מאחלת לה וכל מיני כאלה ושתמשיכו להיות חברות וכל מיני (:
יכולה לפנות אליי להודעות לעצות (:
באותו הנושא: