7 תשובות
בדיוק
שואל השאלה:
גם אם האובססיה לשנה ומשהו אז היא לא אוהבת אותי באמת?
אנונימי
בדרך כלל אובססיה כזאת מתחילה מהתאהבות
אז יכול להיות
שואל השאלה:
אז היא לא אוהבת באמת לא הבנתי
אנונימי
זה יכול להיות גם התאהבות אבל לא בטוח
שמע אובססיה הבסיס של זה זה חיבה למשהו, שלאחר מכן מתפתחת לאובססיביות המוכרת
אם ידוע לך שהיא התאהבה בך וכעת כבר במשך שנה אתה יכול להגיד עליה בהכרח שהיא אובססיבית כלפייך, כן הייתה אהבה למשך תקופה מסןיימ,ת, אנחנו פשוט לא יכולים לדעת כמה ארכה התקופה ואם היא עדיין מרגישה רגשות כלפייך
זה יכול להוביל להתאהבות, וזה יכול להיות התאהבות, הרבה פעמים אובססיה זה בסיב להתאהבות, אבל גם פיתוח תלות, שים לב שהיא לא מפתחת אלייך איזה תלות מסוימת ותנסה שלא לפגוע בה יותר מידי