16 תשובות
אה הוא יצא?
שואל השאלה:
כן אתמול
שואל השאלה:
הסרט ממש טוב אבל יש לו כמה בעיות פה ושם אבל הוא עדיין מהנה
מה הרקע ?
שואל השאלה:
מזתומרת
היו מלא הופעות של דמויות מהעבר ודמויות בכללי וזה ולא אהבתי את זה
ואי ממש אהבתי
הוא לא היה סרט מושלם אבל ממש נהנתי מלצפות בו
אה תןדה
אני ממש ממש אהבתי
אני מאוד אוהבת את זה שהראו מלא דמויות והיה מלא אזכורים לדברים לדעתי זה ממש סרט לצופים הדוקים
סרט אדיר
נקרעתי מצחוק כל הסרט
שואל השאלה:
שמח לשמוע שאהבתה אבל ספויילרים
ממש אהבתי את הסרט
גם צחקתי וגם הופתעתי כל פעם שהביאו דמות מהעבר והכניסו אותה לסרט
כאילו מה מסופר וזה
שואל השאלה:
דדפול צריך את וולברין כדי להציל את העולם שלו זה העלילה בלי ספויילרים
אהבתי
ציפיתי לקצת יותר קמאוז אבל בסהכ היה מצחיק
אהי מתה על גמביט כדמות בכללי אז שמחתי שהוא היה
קצת באסה שהביאו לנו לוגאן עם arc הזוי אבל לא נורא