5 תשובות
אובססיבית נואשת
אנונימי
דפאק
שואל השאלה:
היא פיזית אוהבת רק אותך^^ איך זה נואשת
חיים שלי אומנם אני בת אבל אני אענה לך,
את לא חתיכת בשר שצריך למכור, אין לך שום סיבה לנסות "למכור" את עצמך,
את יכולה לכתוב לו בפשטות שאת מחבבת אותו וזהו בלי כל הניסיון לשכנע אותו.
אומייגד.. אומייגד בן?? אני לא מאמינה. אני.. אני בחיים לא דיברתי עם בן!! עם זכר.. אמיתי.. אתה אמיתי נכון? אני אמיתית? זה באמת קורה? אני.. אני חושבת שאני אוהבת אותך!! אתה יודע זו אהבה ממבט ראשונה. אני רואה את הניצוצות בעיניים שלך.. הם קיימים?? נכון??? אומייגד בן.. זה בחיים לא קרה לי אני.. אני עומדת להתפוצץ!! רגע מה אמרת? ילדים? משפחה?? רגע.. אתה אוהב אותי נכון?? תאמר לי את זה.. תאמר לי שאתה אוהב אותי!! אומייגד.. אומייגד בן.. אני גם אוהבת אותך!! זה קורה כל כך מהר.. אני לא מאמינה שכבר יש לנו שני ילדים וחתול!! מה אמרת? להתגרש?? אבל בן!! אתה אוהב אותי.. למה????