יש לי חבר ממש ממש טוב, אנחנו מכירים קצת יותר משנתיים ואנחנו הכי מתנהגים כמו זוג
גם בהתנהגות אחד מול השני גם בקטע של הקנאה אם הוא הולך עם מישהי או אני עם מישהו וזה ברור שיש רגשות משני הצדדים אני פשוט מפחדת שאם נפתח את זה זה יהרוס את הקשר שלנו כאילו אתמול כתבתי לו בוא נצא יעני בצחוק והוא זרם ואז אמרתי שאני רצינית והוא עדיין זרם אבל שנינו מתוסבכים של החיים ואני לא רוצה לאבד אותו כחבר מה לעשות?